Klacht: Grootste ergenis bos incasso!!!!

op 02 augustus 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een vordering van fiber via bos incasso lopen.ik had vorige week dinsdag een gedeelte overgemaakt.woensdag zou het bij hun zichtbaar zijn ookal is ing naar ing gelijk binnen.maar ze gaan niet eens akkoord met een betaalbewijs.oke woensdag binnen.donderdag zouden ze pas doorgeven dat ik een regeling heb.bel ik ze op en zeggen ze van nee vrijdag doen we dat.terwijl ik dinsdag en woensdag zoveel keren had gebeld.oke fiber heeft het toch donderdag aangesloten want hun zagen de betaling ook.ik had dinsdag aan bosincasso aangegeven dat ik die dag wat ging betalen en rond de 1e weer.maar vervolgens hebben zij mij 2e augustus 08:00 afgesloten of de melding doorgegeven.terwijl ik zei rond de 1e maak ik het over.stel dat ik het 1 aug om 21:00 had overgemaakt dan konden ze dat alsnog niet 2aug 08:00 inzien.echt een stomme organisatie.geeneens bevestiging of iets gestuurd.vorige week ook niet en deze week ook niet.niks.ik ga me advocaat dit melden en een kort geding opstarten en schadevergoeding eisen.want hoe hun te werk gaan is niet goed.

Spoed word aangesloten!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

9 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem19888