Klacht: grof schandalig

op 20 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder van destijds 86 is gebeld door pretium ,schijnbaar is er een contract afgesloten,mijn moeder is overgestapt van mobiel naar vaste telefonie van kpn ivm persoonlijke alarmering,ze is dementerend,en is dus nu lid van pretium,heb hierover een brief met een bijlage van haar huisarts gestuurd,waarin deze stelt dat mijn moeder wilsonbekwaam is,de brief is foetsie ,en omdat ze geen geld van mijn moeder haar bankrekening konden afschrijven ,is ze nu ook afgesloten,dus ook haar persoonlijke alarmering werkt niet meer,ze heeft nooit haar rekeningnr doorgegeven en ook niets ondertekend teruggestuurd.

contract beëindiging en weer bij de kpn aangesloten worden,dit uiteraard kostenloos!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 20 januari 2014 om 15:17 geantwoord

Beste heer Klok,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 20 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 20 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Alle klachten die gemeld zijn door hj klok