Klacht: Grillplaat defect na 1,5 x gebruik

op 25 december 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorig jaar 2016 voor de kerst de Tomado Grillplaat gekocht bij Blokker, daarna netjes schoongemaakt en in de originele verpakking bewaard. Vandaag 1ste Kerstdag 2017 voor de 2de keer gebruikt. Tijdens het grillen na zo’n 15 minuten stopt de plaat er gewoon mee! Ik weet niet wie verantwoordelijk hier voor is, Blokker of Tomado maar na de 2de keer gebruik er gewoon mee ophouden is te belachelijk voor woorden en wat een fijne Kerst met de familie had moeten zijn enigszins hierdoor verpest, bedankt Tomado!

Na 1 jaar heb ik nu geen bon meer, wel de originele verpakking. Ik ben tevreden als ik alsnog de grillplaat kan omruilen of een ander product van dezelfde waarde kan krijgen. De bak/grillplaat 90cm kostte 35 euro.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Reactie van de melder van de klacht RayDonovan

3 maanden geleden - Svp niet mij van het kastje naar de muur sturen (Tomado Blokker)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RayDonovan