Klacht: In bijna alle gevallen wordt ONTERECHT gemeld KLACHT OPGELOST

Pans op 16 april 2018 over Graydon in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Graydon has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Graydon
Categorie Incassobureaus
Status Opgelost
Datum 16 april 2018

Een klant van Graydon heeft geklaagd over een gebrek aan transparantie en hogere kosten dan aanvankelijk door de accountmanager gecommuniceerd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Mijn klacht: Willens en wetens niet transparant willen zijn. Kosten veel hoger dan door accountmanager voorgespiegeld

Gewenste Oplossing:

Via deze methode worden we nooit te tevreden. U of Craydon meldt in (bijna) alle gevallen eenzijdig de klacht als opgelost. De 'oplossing' betreft dan dat het abonnement beëindigd wordt, maar er komt nooit geld terug voor de Wanprestaties die Craydon levert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

Bericht van Graydon

8 jaren geleden - Geachte heer Willems, Afgelopen maandag 16 april hebben wij u een e-mail gestuurd naar het door u opgegeven mailadres. In deze e-mail hebben wij u aangegeven graag te willen helpen echter met de gegevens die u heeft achtergelaten kunnen wij uw klacht niet herleiden. Wij hebben u gevraagd ons van een referentienummer te voorzien zodat wij uw klacht(en) erbij kunnen zoeken zodat wij u gedegen antwoord kunnen geven. Wij hebben ook getracht u telefonisch te bereiken echter het door u opgegeven telefoonnummer klopt niet. Wij krijgen een toon alsof dit nummer niet in gebruik is. Tot op heden hebben wij nog geen enkele reactive van u mogen ontvangen. Wilt u zo vriendelijk zijn onze eerder verstuurde e-mail te beantwoorden zodat wij u kunnen helpen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graydon

Heeft op 24 april 2018 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM