Klacht: Niet doorplaatsten advertentieop Funda.nl

AdrianTulp op 11 november 2013 over Gratishuisaanbod.nl in de categorie Websites - Woningen

Advertentie geplaatst op www.gratishuisanbod.nl. Eeveneens 120 euro betaald voor een aanbieding, waarbij de advertentie zou worden doorgeplaatst op www.funda.nl. Ik had tevens een verkoopbord (verkoopdriehoek) besteld voor plaatsing aan het raam. Op 29 september de factuur betaald, op 21 oktober verzocht om de advertentie te plaatsten op Funda.nl. Na vele mailtjes en telefoontjes kreeg ik van dhr. steeds een excuus waarom het verkoopbord nog niet was verstuurd en waarom de woning nog niet op Funda.nl was geplaatst. Nu de advertentie op vrijdag 8 november nog steeds niet was geplaatst, heb ik de overtuiging dat ik ben opgelicht. Na plaatsting van deze klacht zal ik deze zaak nog via mijn rechtsbijstand verzekering gaan spelen.

Het als nog verzenden van het verkoopbord (verkoopdriehoek) en het doorplaatsen van de advertentie van mijn woning op Funda.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gratishuisaanbod.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door