Klacht: ‘gratis’ tijdschrift

op 20 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals gewoonlijk bij Libelle, werkt ook deze aanbieding niet; invullen met abonneenummer. Reactie: deze code is niet van toepassing op deze actie.
Maar nooit meer reageren op Libelles aanbiedingen, dan erger ik me ook niet meer.

Gewenste Oplossing:

als aanbiedingen wel tot iets leiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 24 mei 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat het niet lukt om uw gratis tijdschrift aan te vragen. Dit is niet de bedoeling. Het is aan te raden om de webbrowser Google Chrome te gebruiken. Op www.magazine.nl kunt u een tijdschrift uitkiezen bij het kopje: losse tijdschriften. U kunt uw abonnementsnummer gebruiken als code in uw winkelmandje.

Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door b-ar