Klacht: gratis scheermesjes

jeannine19 op 16 mei 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gratis scheermesjes gekregen waar ik dan toch nog voor moete betalen en nu blijkt dit een abonnement te zijn waar ik niet heb achter gevraagd dus ik wil dat dit stopt

Gewenste Oplossing:

dat ik niks meer ontvang en ik niks moet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Flexifront

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Als u de mesjes besteld staat op de site onder de voorwaarden dat het pakket gratis is maar de verzend en adimistratiekosten €3,90 zijn. Voordat wij daadwerkelijk het pakket naar jullie sturen krijgt u ook ng een bevestiging waarin ook staat dat dit €3,90 is. Uit onze administratie blijkt dat er inmiddels nog een pakket naar u verstuurd is. U kunt deze behouden en het verschuldigde bedrag overmaken, of u mag het pakket retour sturen naar: Klantendienst: Hageman PO BOX 10150 Stationsstraat 2910 Essen Vergeet niet de factuur bij te voegen zodat wij het openstaande bedrag kunnen crediteren. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Courlux klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door