Klacht: gratis puzzelboekje is niet aan te vragen

op 20 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 24 mei 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is om het gratis puzzelboekje te bestellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U hoeft uiteraard niet eerst een abonnement af te sluiten om het gratis puzzelboekje uit te proberen. U kunt het puzzelboekje aanvragen via de volgende link: www.libelle.nl/puzzelproberen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door grethadegruijter