Klacht: Gratis producten weggegeven

Aleynaytfc op 18 februari 2021 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Vandaag ben ik met mijn vriend naar de McDonalds in Vlaardingen geweest. Wij hadden onze bestelling geplaatst alleen miste er 1 ding van onze bestelling die ook niet was aangeslagen op de bon. Mijn vriend wou een nieuwe bestellen, maar een meisje met een hoofddoek probeerde duidelijk indruk op hem te maken en heeft het hem gratis gegeven. Ook probeerde zij lichamelijk contact te krijgen, en beide vind ik natuurlijk niet kunnen tijdens deze corona crisis. Mijn vriend voelde zich niet op zijn gemak en ik zelf ook niet, aangezien ze over de top klef begon te doen. Zoals ik zei ik weet niet wat haar naam is, ik weet wel dat ze aan het werken was rond half 8 in de avond op donderdag 18 februari 2021. Mijn vriend is in de risicogroep voor corona aangezien hij sinds klein al astma heeft, dan vind ik het heel onverantwoordelijk dat een werknemer niet haar afstand houd. Vooral toen ze zijn hand probeerde aan te raken waren wij beide in shock.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik en mijn vriend weer met een veilig en vertrouwd gevoel naar de McDonalds in Vlaardingen kunnen gaan. Wij komen er elke week en het personeel is altijd vriendelijk, alleen vandaag was het echt over de top en begon het binnen de 1,5 meter te komen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aleynaytfc