Klacht: Gratis lot? 3x in 1 maand geld afgeschreven

op 02 augustus 2016 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Eind juni kwam er een meisje aan de deur namens de bankgiroloterij. De 1e 50 mensen die de deur opendeden mocht ze een gratis lot aanbieden. Leuk toch? zei ze nog. U betaalt komende maand 13.25 maar u krijgt dan 15 euro retour ( vanwege gratis lot) u krijgt dus ahw 1.75 cadeau. Nou mooi niet dus. Geen 15 euro ontvangen maar wel in de maand juli 3 x 13.25 afgeschreven. Dat was niet de afspraak. Ik vind dit oplichting.

Als die beloofde 15 euro op mijn rekening wordt gestort. Ik ben ook maar alleenstaand moeder en kan niet in 1 maand zo maar even 39.75 missen ipv dat ik 1.75 erbij zou krijgen. Het gaat mij niet om die 1.75 . Wel om de verkeerde info en het verschil in bedrag. Er is mij niet verteld dat er in 1 maand 39.75 van mijn rekening afgeschreven zou worden. Nee ik had gegarandeerd prijs.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.olthuis