Klacht: Gratis Item bij als je 10 items als favoriet toevoegd.

op 01 maart 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Op 29 Februari kreeg ik een melding op UW waar ik op klikte en zag dat als ik vandaag 10 items als favoriet toe zou voegen ik een gratis item zou krijgen. Ik vond dit natuurlijk geweldig en ging meteen aan de slag. Maar nu (1 Maart) heb ik niks ontvangen geen email, geen melding mrt het item wat ik heb gewonnen. Dus is dit waarschijnlijk vals adverteren. Ik kan dit ook allemaal bewijzen door middel van een screenshot.

Als ik een van mijn items krijg.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 12 maart 2020 om 11:58 geantwoord

Beste Justin,

Bedankt voor je bericht. Allereerst onze excuses voor de late reactie en dat er verwarring is ontstaan omtrent de actie.

De regels van de actie waren in de FAQ terug te lezen en deze gaven aan dat wij een winnaar zouden kiezen en dat je mee deed aan de actie, als je 10 items als favoriet had gemarkeerd. Helaas kan de banner in de app voor verwarring hebben gezorgd. Dit is een fout bij ons geweest, daarvoor excuses! Het is niet de bedoeling geweest om vals te adverteren. De winnaars zijn inmiddels benaderd en wij zullen je feedback zeker meenemen en wij willen voorkomen dat dit soort verwarringen nogmaals ontstaan.

Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopelijk kun je alsnog met plezier gebruik blijven maken van United Wardrobe!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Justin O.