Klacht: Gratis condooms blijken doorlopende rekening

op 31 mei 2017 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Ik heb ooit eens een gratis pakket van 10 condooms aangevraagd waarvoor enkel verzendkosten betaald moesten worden. Nu blijkt dit maandelijks te herhalen, maar dan tegen de prijs van €12,95 per keer. Ik heb totaal geen adres, mailadres om het stop te zetten, maar ook geen klantnummer. Pakketten worden verzonden aan I. Willems, postcode 5171BC

Ik wil dat deze sluwe "dienst" stopgezet wordt, zodat ik geen condoom meer ontvang, maar er ook geen bedrag meer maandelijks wordt afgeschreven.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 12:36 geantwoord

Beste BonBonYves,

U bent afgemeld sinds 31 mei 2017 van onze service en zult geen vervolgzendingen meer ontvangen. Verder staat er geen bedrag meer open dus bent u geheel uit ons bestand. U kunt er dus vanuit gaan dat er geen bedrag meer van uw rekening wordt afgeschreven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service

Alle klachten die gemeld zijn door BonBonYves