Klacht: Gratis condooms blijken doorlopende rekening

op 31 mei 2017 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ooit eens een gratis pakket van 10 condooms aangevraagd waarvoor enkel verzendkosten betaald moesten worden. Nu blijkt dit maandelijks te herhalen, maar dan tegen de prijs van €12,95 per keer. Ik heb totaal geen adres, mailadres om het stop te zetten, maar ook geen klantnummer. Pakketten worden verzonden aan I. Willems, postcode 5171BC

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat deze sluwe "dienst" stopgezet wordt, zodat ik geen condoom meer ontvang, maar er ook geen bedrag meer maandelijks wordt afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BonBonYves,

U bent afgemeld sinds 31 mei 2017 van onze service en zult geen vervolgzendingen meer ontvangen. Verder staat er geen bedrag meer open dus bent u geheel uit ons bestand. U kunt er dus vanuit gaan dat er geen bedrag meer van uw rekening wordt afgeschreven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service

Alle klachten die gemeld zijn door BonBonYves