Klacht: gratis condooms

op 21 juli 2015 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Ik heb tijdje geleden gratis condooms besteld voor 1,95€ en nu houden die elke maand 12,95 van mijn rekening voor 10condooms ik wil dit stopzetten MANDAAT-BE-81186-08/07/2015-3

Als ze geen producten meer opsturen en geen geld van rekening gaat zonder toestemming

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:07 geantwoord

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service