Klacht: gratis chocoladetaartje??????????

op 07 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij Jumbo kreeg je, als je voor minimaal €25.00 kocht, een gratis chocoladetaartje. Onze (schoon)moeder is maar alleen, dus koopt nooit voor €25.00 in een keer. Toch heeft ze nu de boodschappen in een keer laten doen om zo van het gratis taartje te kunnen genieten. We hebben bij Jumbo aan de Roserije in Maastricht boodschappen gedaan. Toen we bij de kassa kwamen, bleek het taartje niet meer voorradig. Dit kan natuurlijk gebeuren. We moesten de kassabon bewaren en later terug gaan. Geen probleem. De dag erna weer terug…en weer niet voorradig. Het was tegen 17.00 in de middag en we konden beter vroeger komen… Ok..geen probleem. Dus vandaag (zondag) nog een keer terug. Laten we maar gelijk om 12.00 uur gaan, dan zijn we zeker dat er gebak bij de koffie is… Wij aan de kassa.. wat blijkt. De taartjes zijn er niet.. We hadden ook beter niet op zondag kunnen komen, want dan komt er geen vracht… Nou ja zeg. als je toch zo een actie hebt, dan zorg je toch dat er genoeg taarten zijn en ook op zondag. Er stond nergens bij de actie vermeld dat het niet op zondag was. Na drie keer bij Jumbo te zijn geweest voor het gratis taartje zijn we er nu klaar mee…

Dat er een keertje de taarten aanwezig zijn en dat Jumbo Roserije in Maastricht niet meer zo een actie doet als ze het toch nooit op voorraad hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisdortara