Klacht: ”Gratis 1e maand meespelen is 13,50 betalen”

op 28 juli 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ik las zojuist op klacht.nl een klacht van iemand die zich had opgegeven bij de Bankgiroloterij om één maand gratis mee te spelen maar wel 13,50 van zijn rekening is afgeschreven. Bij mij is dit ook gebeurd, ik ben aangesproken bij Ouwehand dierenpark door een medewerker van de bankgiroloterij of ik één maand gratis wilde meespelen en teven één maand de bankgiroloterij vip kaarten wilde uitproberen.

Dat wilde ik wil, maar helaas bleek 5 dagen later 13,50 van mijn rekening te zijn afgeschreven. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice hierover en die vertelden mij dat het een cashback actie betrof en ik 20 euro retour zou krijgen binnen 5 werkdagen.

Zojuist contact gehad want de 5 werkdagen waren meer dan verstreken en de medewerker die nogal geïrriteerd overkwam vertelde dat het niet 5 werkdagen was maar 5 weken. Kortom je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Inmiddels al vele belminuten verspeeld aan de bankgiroloterij.

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn beloofde 20 euro terug gestort krijgen en nooit meer iets met de bankgiroloterij te maken hebben.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VanderE