Klacht: Gratis

op 25 september 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand heb ik een vriend hiervoor aangemeld en kreeg hij het pakket thuis bezorgd, toen bleek er een factuur bij te zitten die ik uiteindelijk heb betaald €1,95. nu 2 weken later blijkt er nog een bedrag van 12,95 af geschreven te zijn van mijn rekening.

Ik wil nu graag weten of ik aan een abonnement vast zit, want dat stond er niet duidelijk bij vermeld. Als ik aan een abonnement vast zit, wil ik deze onmiddellijk stop zetten.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement is stop gezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste klant, Op de gegevens die u hier vermeldt kan ik u niet in ons systeem vinden. Met vriendelijke groet, Johan Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisvel