Klacht: gran marnier

op 14 januari 2014 over Vomar in de categorie Supermarkten

ik heb voor de kerst een fles gran marnier bij vomar stephensonstraat gekocht (geen bon omdat tegenwoordig altijd gevraagd wordt of je bon wil en dit was het enige wat ik kocht) voor kerst en bij het openmaken kwam er een muffe geur uit de fles en de smaak was ook niet goed. we hebben geïnformeerd en het zou door de kurk kunnen komen. vomar wil fles niet omruilen en er werd gezegd dat ik naar de keuringsdienst van waren moest gaan.nu dat doe ik niet dat moet dan de vomar doen. ik heb fles meegenomen en ben naar AH gegaan en kreeg na ruiken gelijk een nieuwe fles. verkoopster rook aan de fles en bevestigde dat het vreemd rook. dit is 4 januari gebeurd.

mijn fles is al omgewisseld, maar laat de vomar maar de oplossing bedenken.
ik kom al vanaf de oprichting (eerst ouders)nu ik en ondanks dat ik sinds kort de AH ls buurman heb , bij de vomar. dus ik ben teleurgesteld.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gizmootje1