Klacht: Opgelicht door makelaar GR housing

op 30 augustus 2018 over GR Housing in de categorie Makelaars

Ik heb 1,5 jaar trouw gehuurd bij GR housing bedrijf, maar ik zou het nooit en dan ook nooit aan iemand aanraden om hier te huren. Dit bedrijf doet er alles aan om je zoveel mogelijk geld lichter te maken en daarbij wordt alleen de hand boven het hoofd gehouden van de verhuurder. Ik heb 2 maanden lang een ernstige muizenplaag gehad in mijn huis. Toen ik dit melde bij GR Housing werd ik op een erg onvriendelijke manier te woord gestaan. De muizenplaag was zo ernstig dat het wonen en slapen in mijn huis mij onmogelijk werd gemaakt. Een bestrijdingsdienst in het huis zetten was volgens de makelaar geen optie of ik moest het zelf maar betalen, ondanks dat de reden van de plaag niet bij mij lag. Hulp of alternatief onderdak werd mij niet aangeboden. Uiteindelijk moest ik dus ook noodgedwongen verhuizen waarbij ik wel nog 2 maanden huur en service kosten heb moeten betalen (terwijl ik nergens gebruik van kon maken). GR housing staat niet in voor de huurders maar helpt graag om de huurders nog meer geld uit handen te nemen.
Vervolgens is mijn kamer over genomen door een andere huurder waarbij ik ook nooit geld heb ontvangen van GR van de over genomen spullen. Kortom, huur nooit bij GR Housing aangezien ze alleen maar op geld uit zijn en niks geven om de huurders!

Ik heb GR Housing meerdere malen aangegeven dat ik het gedeelte service kosten terug wi van de afgelopen 2 maandenl, aangezien zij geen service gegeven hebben. Daarbij wil ik mijn geld ontvangen van mijn spullen die overgenomen zijn door de nieuwe verhuurder. GR housing zou hiervoor de tussenpersoon zijn..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GR Housing nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nandavlb