Klacht: gowhite

op 22 juli 2017 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

hallo wij hebben weer een aanmaning gehad van gowhite of we deze keer 87 euro willen betalen wij hebben dit bedrag al 2 x overgemaakt en we wensen niet meer te betalen we hebben nu het sterke vermoeden dat we hier te maken hebben met oplichterij we hebben hiervan ook aangifte gedaan bij de politie
hoogachtend
aw schonewille
laveibos 111
2715rg zoetermeer

geen brieven meer of bedreigingen meer van dit zogenaamde bedrijf gowhite

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 24 juli 2017 om 09:02 geantwoord

Geachte A. Schonewille,

Alektum incasso deed in het verleden de facturatie en/of de incasso voor dit bedrijf. Sinds enige tijd, verricht Alektum incasso deze werkzaamheden niet meer.

U zult zich voor details omtrent de factuur die u onlangs ontving, tot het bedrijf zelf, moeten wenden. Alektum speelt hierin geen rol meer.

Het is ons echter niet duidelijk waarom u een klacht over Alektum Group plaats, terwijl uw klacht inhoudelijk over het bedrijf GoWhite gaat.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door aw schonewille