Klacht: Gordon kaart niet ontvangen

op 26 november 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

11-11 tickets besteld voor het concert van Gordon.
28-11 is het concert.
Gezien mijn 2,5 uur reistijd moet ik oppas voor mijn zoon regelen. De buurman die ik mee heb gevraagd wil alleen mee als ik zeker ben van kaarten.
Tickettribune geeft aan de kaarten 3 uur voor tijd de kaarten nog te kunnen leveren.
Ik moet dus een tank benzine wegrijden zonder te weten of ik überhaupt naar binnen mag.
Zonder buurman als ik niet binnen 48 uur de kaarten ontvang.
Bellen kan ik ze niet en ik ben al gewezen op de algemene voorwaarden waarin staat dat ik vooraf geen geld terug krijg.
Maar krijg ik mijn tank benzine, garage, tram kosten en kaarten wel terug als ik voor niets rij?

Ik wil mijn geld terug.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 28 november 2016 om 12:12 geantwoord

Beste Suzan,

We hebben op tijd vermeld dat we een problemen met de kaarten ondervinden. We deden en doen we nog steeds ons best om alles op te lossen.

Op dit moment wachten we nog steeds op positieve informatie over de levering, echter mocht iemand het order willen annuleren dan is het ook mogelijk.
Het orderbedrag excl servicekosten zou dan terug gestort naar de bankrekening van afkomst.

Heeft op 28 november 2016 om 13:12 geantwoord

17 dagen laten jullie mij als klant in afwachting, maar dit staat niet opzichzelf. Velen gedupeerde mensen hebben hun geld gestort waar jullie 17 dagen rente uit hebben getrokken en dan nog durven van ons allemaal de 15 Euro service? Kosten in jullie eigen zak te steken.
Hufterige manier om je klanten te behandelen.
Ik kom nooit meer bij jullie terug en adviseer net als velen andere online jullie niet aan!

Alle klachten die gemeld zijn door Uit het noorden