Klacht: Gordijnen

op 02 november 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Aug 2017 gordijnen besteld.
Na 1 week hoorde ik maar niks dus ik gebeld.
Blijkt dat degene die heeft opgemeten de maten niet had doorgegeven dus moesten ze alsnog besteld worden. Nou daar ging dus al 3 weken overheen. Toen waren ze binnen en zouden ze eind september zo komen hangen. Ze zouden smiddag om 13.30 komen. 13.30 nog niemand, wij weer gebeld nee mevr ze komen om 16.00 maar er stond bij ons 13.30. Goed wij weer gewacht 16.00 nog niemand. Wij weer gebeld de stoffeerder staat in de file maar komt nog wel. 18.00 kwam die eindelijk en wat blijkt de gordijnen waren helemaal nog niet binnen hij had alleen de railsen bij en nood gordijnen. 1 rails kwam hij te kort die zat er ook niet bij. En bij hem stonden andere dingen op de bon als bij ons. Nou dus weer 2 weken wachten. Eindelijk ze waren binnen. Dus weer wachten op de stoffeerder. Die kwam en de gordijnen werden opgehangen. Wat blijkt de glasgordijnen in de slaapkamer warente breed en te lang en de over gordijnen in de slaapkamer te ook te lang. De glas gordijnen in de woonkamer waren ook te breed maar de lengte was goed. 1 overgordijn in de woonkamer zat er niet bij. Dus de alles moest eraf en de stoffeerder heeft samen met mij de maten nog eens goed opgemeten en doorgegeven aan carpetright. Dus weer 3 weken wachten. Dus vandaag kwamen ze eindelijk weer binnen dus de stoffeerder kwam weer. De glas en overgordijnen in de slaapkamer zijn perfekt. De overgordijnen in de woonkamer ook. Wat blijkt ze hebben de glasgordijnen niet alleen smaller gemaakt maar ook nog een de lengte ingekort tot op het kozijn terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat de lengte goed was. Dus nu moeten die weer opnieuw besteld worden. U snapt natuurlijk wel dat ik er nu helemaal klaar mee ben.
Ze zijn na de eerste fout tegemoet gekomen en hebben een bedrag terug gegeven.
Bij de 2de fout hebben ze er weer een bedrag eraf gehaald alleen moeten we dat nog krijgen. Hij had door de telefoon gezegd als er nu nog wat fout gaat dan krijgt u al u geld terug en krijgt u de gordijnen gratis. Nu is het dus weer fout gegaan maar steekt hij het nu op de stoffeerder. Das wel heel makkelijk de schuld naar een ander te steken terwijl ik erbij was toen hij de maten opschreef.

Ik ben pas tevreden als de gordijnen eindelijk goed hangen.
En de meneer zich aan zijn woord houd.
Nu moeten we weer wachten op de glas gordijnen die hij nu weer besteld heeft.
En ik vind dat wij nu geduldig genoeg zijn geweest en ons geld terug moeten krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Claudiavandooren

7 maanden geleden - Geachte carpet right. Dank u wel voor de snelle reactie. En we zijn er samen uitgekomen. En hopelijk is het nu allemaal opgelost. Mvg mevr van Dooren

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 22 december 2017 om 11:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiavandooren