Klacht: Google play service wordt niet meer ondersteund

Evangeline 1956 op 12 november 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

De acer telefoon meldt dat ik hierover contact moet opnemen met de fabrikant dat Google play service niet wordt ondersteund wat moet ik hier aan doen

Ik ben tevreden als Google play service weer werkt op mijn Acer telefoon

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Dank je Robin ik hoop dat Google play service snel weer werkt op mijn Acer telefoon

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

4 jaren geleden - Geachte Evangeline 1956 Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb nog niets van Acer gehoord hoop spoedig contact te hebben

Bericht van Acer

4 jaren geleden - Geachte Evangeline 1956 Onze medewerker heeft u getracht te bellen tussen 3 en half 4 maar helaas niet kunnen bereiken. Hij heeft daarom een email verzonden, wij zien uw reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Oké rond 14.00 uur heb ik wel een belletje gehad maar was net te laat het was een privé nummer kon dus niet terug bellen Ik heb geen mailtje van u ontvangen Hoop spoedig van u te horen!

Bericht van Acer

4 jaren geleden - Geachte Evangeline 1956 Wij zullen de medewerker vragen om u nogmaals proberen te bellen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

4 jaren geleden - Oké dank u

4 jaren geleden - Nog steeds geen contact met Acer gehad

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Gelukt Ik moest het resetten en terug zetten naar fabrieks instellingen Geweldig heel erg blij mee Dank u wel

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 17 november 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte Evangeline 1956

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels telefonisch te woord gestaan.
Erg fijn om te horen dat uw proleem inmiddels via een reset is opgelost.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door