Klacht: goodiebag

op 30 januari 2014 over 2 Dayslook in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nogmaals vermeld ik de slechte communicatie van 2dayslook. Na diverse mails eindelijk bericht dat ik in het Engels moet mailen..nou okay.maar vervolgens nog geen antwoord. Ik heb zelfs in het Turks gemaild. Alleen een bericht dat de bestelling was verzonden. Nou daar was ik zelf ook al achter hoor alleen de zending is niet compleet!!de goodiebag zat er niet bij. Ik ben bang dat dat ook niet gaat gebeuren. Wat een oplichting zeg. Kan hier dan niets aan gedaan worden gezien alle klachten! En maar door blijven adverteren, ik word hier zo boos om!!!2dayslook nooit meer!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn betaalde goodiebag wordt geleverd.....simpel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2 Dayslook

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2 Dayslook nog niet in behandeling is genomen.

2 Dayslook

Heeft op 28 april 2014 om 20:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel geplaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 2 Dayslook in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 2 Dayslook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Willeke pijnnaken