Mijn Klacht:
We zijn sinds september bezig om onze hypotheek via hun geregeld te krijgen. We hadden een informatiegesprek gehad even daarna hadden we er toch geen goed gevoel bij en wilde niet verder. er werd gelijk gemeld dat dit ons 1800 euro zou kosten om ervan af te zien.
We hebben nog een gesprek gehad en dachten het komt goed, per 1 december zou de oude hypotheek verstreken zijn. En volgens adviseur was alles geregeld al werd er wel iedere x om nieuwe gegevens gevraagd. Of gegevens die we al 3 x eerder hadden afgegeven.
4 december belde ik de binnendienst omdat onze hypotheekadviseur niet op mail of telefoon reageerde werd er verkondigd dat er nog niks geregeld was dat de papieren nog bij haar op het buro lagen.
We raakte hier door goed in de stress want nu hadden we geen hypotheek. ik de oude hypotheekverstrekker gebeld en die kon mij dus vertellen dat op 4 november de aanvraag was ingediend bij hun voor de overname en dat we 23 december naar de notaris moesten. Ze zouden de gegevens mailen.
tot mijn schrik stond daar een ander bedrag op dan dat op de papieren stond van de nieuwe hypotheekverstrekker. Dit had ik trouwens op 23 oktober aangegeven. Waarop ik een mail kreeg dat alles klopte en me nergens zorgen over hoefde te maken.
Tot nu toe krijg ik niemand van de hypotheker.nl te pakken om het uit te zoeken. Zoals dit heel normaal is daar.
Gewenste Oplossing:
Ik voorzie extra kosten die niet terecht zijn. zij maken er een zooitje van en ik heb aangegeven dat het bedrag niet klopte via mail en antwoord gehad van wel. Deze mail heb ik nog. En is het wel verstandig te tekenen 23 december.
