Klacht: Goederen niet geleverd

op 13 september 2016 over Etrias in de categorie klachtmelden

Op 30 augustus heb ik twee paar Dunlop laarzen besteld. Deze laarzen heb ik op een ander adres, dan mijn thuisadres, laten leveren. Op dit adres is een (groot) bedrijf gevestigd. Ik heb de adres gegevens duidelijk doorgegeven aan Etrias.

Op zaterdag 3 september zouden de laarzen bezorgd zijn, vreemd als je bedenkt dat het bedrijf namelijk op zaterdag gesloten is.
Ik kreeg dan ook later in de week een telefoontje dat de laarzen niet geleverd waren.

Hierop heb ik Etrias gebeld, stonden mij oké te woord. Er zou door DHL een onderzoek gestart worden. Op mijn vraag hoe lang dat zou duren konden zij mij geen antwoord geven. Uiteindelijk omdat de laarzen ook mee moesten op transport heb ik toch DHL gebeld. Zij vertelden mij dat Etrias nog geen opdracht had gegeven om een onderzoek te starten, als dit zou gebeuren kon het tot 10 weken in beslag nemen voor het onderzoek afgerond is.

Hierop heb ik Etrias weer gemaild en gezegd dat ik nieuwe laarzen opgestuurd wilde krijgen, ik kon geen max 10 weken wachten, ik kon zelfs geen 1 week wachten. Maar Etrias kwam met het excuus dat de laarzen niet op voorraad waren, terwijl het wel zo was volgens hun website. Toen was voor mij de maat vol en heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Want buiten dat mijn bestelde laarzen weg waren logen ze ook nog!!
Maar dit kon volgens Etrias niet want eerst moest het onderzoek worden afgerond want er werd zoveel misbruik van gemaakt. Maar goed dan moeten nu de goede onder de kwade lijden.

Nu ben ik als consument de dupe van wanbeleid van DHL, of in ieder geval de chauffeur die de laarzen “ergens” heeft afgeleverd of niet… en Etrias die niet mij mijn geld wil teruggeven en liegt dat de laarzen niet op voorraad zijn EN ik ben mijn €130,- nu “kwijt” totdat DHL en/ of Etrias het onderzoek heeft afgerond. En dat terwijl het helemaal niet mag wat Etrias doet.

Nadat Etrias weer voor de zoveelste keer gemaild had (en steeds door verschillende klantenservice mensen die kennelijk de wet niet kennen) dat het allemaal niet kon heb ik ze 24 uur de tijd gegeven voordat ik een klacht zou indienen. Ik heb tevens gevraagd of hun manager mij zou willen bellen/ mailen. Helaas heeft Etrias hier geen gehoor aan gegeven dus bij deze mijn klacht!

Ik wil mijn geld terug en ik wens nu niet en in de toekomst niet ooit nog zaken met Etrias te doen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Etrias over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Amber Schuurman