Klacht: Goede Tijden Slechte Tijden

op 21 december 2012 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Beste Heer van den Ende, mijn naam is Vanessa Schellekens wonend in Limburg Sittard, ik kijk nu al ongeveer 18 jaar mijn favoriete programma GTST in de loop der jaren is er veel gebeurd in deze soap, samen met me vriendinnen zaten we elke keer weer met spanning te wachten en te kijken hoe deze aflevering weer eens ging aflopen.
Maar nu zijn we al weer een aantal jaren verder en we merken dat GTST steeds later begint dan is er ook nog de intro, en dan begint GTST pas, na 10min begint de pauze al deze hebben we getimed de pauze duurt 7min, na de pauze duurt de hele aflevering nog maar 12min dit duurt dus in totaal maar 22min dit zijn dus 8min minder dan 7 tot 10 jaar geleden.
Ook ben ik met mijn vriendinnen langs deuren gegaan en hebben we dit uitgelegd alles opgeschreven en gaan kijken hoeveel mensen dit ook vonden van de 250 deuren vonden er 175 mensen dit ook een probleem, dus bij deze klacht ik hoop dat u snel met een oplossing komt.

M.V.G Vanessa Schellekens

Mijn oplossing zou zijn, dat GTST ook precies om 20:00 begint en eindigt om 20:30 dan zouden heel veel fans heel blij zijn, natuurlijk me vriendinnen en ik ook.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 24 december 2012 om 08:11 geantwoord

Aan schrijfster van de klacht doorgegeven dat Joop van den Ende Theaterproducties niet de producent van Goede Tijden Slechte Tijden is.

Alle klachten die gemeld zijn door angelwings