Klacht: Goede en foute bestelling

op 01 juni 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik zit er toch mee en wil het toch even kwijt we hebben zatermiddag een bestelling gedaan van een bedrag van 56 euro euro gedaan na 10 minuten rijden kwamen we weer thuis met de bestelling en de kids waren blij dat we terug waren maar toen begon het we hadden 2x mc kroket besteld zonder saus maar deze was met saus vier kinderboxen met hamburgers zonder groente en saus en je raad het al was met saus en groente heb 2 kinderen met groente allergie dus die hadden ook niets en dan nog cheeseburger besteld zonder groente en tot onze verbazing zat er een fischburger in in plaats van cheeseburger verder was het wel redelijk in orde bel je naar mc Donald in oldenzaal krijg je te horen dat ze er niets aan konden doen nou ja ik werd boos maar heb het ff laten bezinken maar wil het toch kwijt omdat de kinderen niet zovaak mc Donald krijgen en dan krijgen ze dit ze waren heel erg teleur gesteld.

Nou om eerlijk te zijn dat er een tegemoetkoming komt want niemand was te vreden dat alles verkeerd was op 2 broodjes na die waren wel goed

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hitkanon