Klacht: Goed terug krijgen

op 17 mei 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een accommodatie geboekt op park het lo…
Dit was gepland op 17-04-2020.
Met het reservering nummer
Helaas is mijn moeder Mevr van den Bosch-STIGTER overleden op 31 maart …en zij had het huisje gehuurd.
Ik heb op 1 april de annulering gedaan …
Inmiddels is het 15 mei …Ik heb 6 x gebeld naar landal (gemiddeld 3 kwartier gewacht ) per keer .
3 x naar België naar Europa assistans….Ik heb tot 3x toe formulieren overlijdens aktes en andere documenten op gestuurd ….
En nu heb ik vorige een verzoek gedaan om mij een,,bewijs ,,te sturen dat mijn MOEDER afziet van een voucher……mijn moeder leeft niet meer en ik ben er klaar mee…Ik weiger om ook nog maar 1 x actie te ondernemen …wij hadden een annulering verzekering…en ik kan er geen aanspraak op maken…..Ik word niet terug gebeld …Ik word aan het lijntje gehouden … …wij willen gewoon het geld wat mijn moeder heeft betaald terug …..met vriendelijke groet Diana van den Bosch

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden waarneer ik te woord word gestaan en het geld wat mijn moeder heeft betaald terug is ...en Misschien een tegemoet koning voor de gemaakte kosten van de telefoon ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bootz 5