Klacht: Go white strips

Beste,

Ik heb ongewild en onbesteld een doosje go white strips voor tanden binnengekregen met de post. Ik heb dit niet besteld en dus ook niet aangekocht. Gelieve uw aanmaningen dan ook te stoppen. Ik wil zonder probleem het doosje terugsturen naar welk adres? Mocht ik verder nog aanmaningen binnen krijgen zal ik deze briefwisselingen doorgeven aan mijn advocaat die de zaak zal behartigen.

Mvg
Simone Deleij

Stoppen met aanmaningen sturen naar personen die helemaal geen producten van u besteld hebben. (GOWHITE)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 25 juli 2017 om 03:56 geantwoord

Geachte Simone de Leij,

Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.

Wij hebben uw situatie onderzocht en besloten de facturen te annuleren.
Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.

U ontvangt geen producten meer van ons.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor het ongemak.
Wij sluiten deze klacht.

Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door simonedeleij