Klacht: Glory 59 kaarten

op 14 juni 2018 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Goedenavond,

Ik heb vanmorgen tickets gekocht via onlineticketshop, maar met mijn betaling ging het al fout. nu is mijn vraag hoezo heb ik op mijn kaarten hele andere namen staan? terwijl ze mij naam duidelijk vroeg om me te helpen?
En dan zeggen ze dat het zo hoort ? maar dat vind ik wel heel erg raar. ik heb dit als verjaardag cadeau aan me vader gegeven maar ik heb een gevoel dat dit niet echt is. en dat ik nu me vader moet gaan teleur stellen.

Ik hoop dat ze me hiermee tegemoet kunnen komen want ik wil wel hier heen en ik heb hier geld voor betaald en dan hoop ik niet dat ik nu opgelicht word

Ik hoop Dat dit zo snel opgelost word. en dat ik gewoon kaarten toegestuurd krijg met me eigen naam erop. en een originele code die ze kunnen scannen.

Ik ben tevreden als dit zo snel mogelijk word opgelost,

Anders komen er andere maatregelingen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Onlineticketshop

Heeft op 30 juli 2018 om 15:56 geantwoord

Beste Dylan,

Bedankt voor je bericht via Klacht.nl en voor je bestelling bij Onlineticketshop.

Wij begrijpen je vraag over de personalisatie van je tickets en wij geven je hier graag meer uitleg over. Ten eerste willen wij graag benadrukken dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken over het feit dat er een andere naam op je tickets staat vermeld. Jij hebt je vader een set originele, geldige tickets cadeau gedaan :)

Voor sommige evenementen is het noodzakelijk om de tickets specifiek op naam te registreren. Dit houdt in dat de naam op het ticket overeen moet komen met de naam op jouw paspoortidentiteitskaart. Voor het evenement waarvoor jij tickets hebt besteld, is het niet nodig om de tickets te personaliseren. De naam op de tickets is niet relevant voor de geldigheid, enkel de barcode is relevant. Jij kunt je ticket zelf ook last-minute verkopen wanneer je niet meer aanwezig kunt zijn bij het event.

Onlineticketshop verkoopt authentieke tickets die veilig zijn ingekocht bij het primaire verkooppunt, zodat wij je kunnen verzekeren dat niemand anders in het bezit is van de tickets. De barcode op je tickets is leidend en zal je toegang verlenen tot het evenement.

Meer vragen? Stuur ons een e-mail of neem telefonisch contact op met één van onze service medewerkers via 31 50 2011520 (ma tm za 15:00 - 21:00).

Wij wensen je heel veel plezier bij het concert!

Hartelijke groet,

Team Onlineticketshop

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DDeursen