Klacht: Glory 59 kaarten

op 14 juni 2018 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Ik heb vanmorgen tickets gekocht via onlineticketshop, maar met mijn betaling ging het al fout. nu is mijn vraag hoezo heb ik op mijn kaarten hele andere namen staan? terwijl ze mij naam duidelijk vroeg om me te helpen?
En dan zeggen ze dat het zo hoort ? maar dat vind ik wel heel erg raar. ik heb dit als verjaardag cadeau aan me vader gegeven maar ik heb een gevoel dat dit niet echt is. en dat ik nu me vader moet gaan teleur stellen.

Ik hoop dat ze me hiermee tegemoet kunnen komen want ik wil wel hier heen en ik heb hier geld voor betaald en dan hoop ik niet dat ik nu opgelicht word

Ik hoop Dat dit zo snel opgelost word. en dat ik gewoon kaarten toegestuurd krijg met me eigen naam erop. en een originele code die ze kunnen scannen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit zo snel mogelijk word opgelost,

Anders komen er andere maatregelingen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DDeursen