Klacht: Glazen waterkoker met led verlichting binnen 3 maanden kapot

op 01 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was in Action Slinge Rotterdam. Heb lang moeten wachten voordat er een medewerker me kwam helpen bij de klantenservice. Ze neemt de waterkoker retour aan en zegt ga je nog de winkel in. Ik zeg ja, zeg ze oké dan wordt het bedrag verrekend bij de kassa. Bij de kassa aangekomen zegt datzelfde meisje hij pakt de bon niet. Roept ze personeel erbij en die geeft aan dat de bon ver uit het verleden is. Je moet teruggaan naar de filiaal waar je het gekocht hebt. Zodat ze daar opnieuw de bon uit kunnen printen. Waar slaat dit op. Ik neem aan dat elke Action hetzelfde is. En dat ik recht op me geld heb, welke filiaal dan ook! Er zit ook garantie op dus waar je het ruilt moet geen probleem worden. Daar hebben de klanten niks aan. Nooit meer electra kopen bij Action. Dit was een les voor mij.

Als ze het product gewoon aannemen zonder dat ze de klant wegsturen naar het filiaal waar de aankoop is gedaan. Action is Action kan geruild worden waar de klant op dat moment zich bevind. Ik had tenslotte gewoon de bon en was binnen de garantie termijn. Geen goede service dus in de Action! Doe daar wat aan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant Action Slinge