Klacht: Glasvezelaansluiting wel voltooid, maar volgens caiway niet

lexxie88 op 03 december 2013 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zomer is onze glasvezelaansluiting in huis voltooid door CIF Westland, maar volgens de website van caiway is er nog steeds geen aansluiting aanwezig in onze woning. Na herhaaldelijk mailcontact met caiway nog steeds geen oplossing en van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Aansluiting controleren en erkennen zodat we over kunnen gaan op een glasvezelabonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Bedankt voor uw bericht. Geziene uw verhaal heb ik dit uitgezet bij onze Administratie. Wij gaan het het goed voor u uitzoeken waarom ons systeem aangeeft dat de aansluiting nog niet in orde is. Alvast onze excuses voor het ongemak. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Jeffrey Caiway Webcare Team

Bericht van

10 jaren geleden - We hebben klant geinformeerd dat we de melding door hebben gegeven aan de aannemer. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van

10 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Ophorst, Wij hebben tot heden nog geen antwoord gehad van de aannemer wat de status is. We hebben uw vraag geëscaleerd of de aannemer contact met u kan opnemen voor het maken van een afspraak voor het bezoek om de status van de glasvezel in orde te krijgen. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 15 januari 2014 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben klant kunnen informeren dat oplevering van de glasvezelverbinging volgende week plaatsvindt.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door