Klacht: glasvezelaansluiting

op 17 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 18 juli 2012 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Korpel,

Wij begrijpen dat u zich teleurgesteld voelt omdat er meer kosten bijkomen dan dat u had verwacht. Helaas is dit voor ons geen reden om uw abonnement te stoppen. U kunt uw apparatuur aansluiten door de kabels langs de plinten te leggen. Voor deze werkzaamheden worden geen kosten in rekening gebracht. Alle extra werkzaamheden zijn voor de rekening van de klant.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door joke1948