Klacht: Glasvezel overstapdrama

op 05 juli 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Een jaar geleden aangesloten aan de glasvezel via KickXL, vanaf December 2011 begonnen de storingen dermate te irriteren dat wij in overleg met KickXL het abonnement mochten stoppen, Op 2 feb 2012 mij als nieuwe klant aangemeld bij Concepts ICT. KickXL hield echter de lijn bezet tot eind maart, waardoor Concepts de lijn niet kon activeren. Toen begin april de diensten van KickXL plots van de lijn waren, geen internet, tel. of tv meer. Dit tot op heden 3 juli 2012. Concepts kan de lijn niet meer activeren, Reggefiber, de netwerk leverancier, reageert niet op mail, en Concept weet niet wat de oorzaak is, en ook niet waarom Reggefiber geen actie onderneemt. Dus al maanden geen TV, internet (geen e-mail, telebankieren, lesroosters, etc ) en natuurlijk ook geen telefoon, zeg maar terug naar de jaren 50.

Ik zou graag weer internet, tv en telefoon hebben, het aanbod van Concepts ICT om het abonnement te beëindigen ( welk abonnement)is natuurlijk geen oplossing. Daarbij zijn KickXL en Concepts ICT het zelfde bedrijf, zelfde helpdesk, zelfde administratie... Ook zien ze mijn klacht niet als storing, maar als migratie, en weigeren hem als storing te behandelen. Het enigste wat ze zeggen is \\\" Wij doen ons best, en u hoort wel wanneer het weer werkt, dit dus als sinds februari. Concepts ICT wijst naar Reggefiber, en deze verwijzen mij naar Concepts ICT. Zelfs de klachten manager reageert niet, want de \\\"klacht\\\" is nog niet opgelost....

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 09 juli 2012 om 14:13 geantwoord

Deze klacht is al reeds bij ons bekend, en ook bij ons in behandeling.
Vandaag 9 juli is er opnieuw contact opgenomen met de bewoner.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door iggywolly