Klacht: Glasvezel dwars door riool geschten

op 17 mei 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

We hebben al diverse malen last van verstoppingen.

Ik heb al 350 euro aan ontstoppingen betaald. Mijn voortuin is al 4 keer opengebroken. Mijn straat werk helemaal op de kop.

Als 3 keer is mijn woning volgelopen met urine en ontlasting. 3 kijkdagen zijn er gemaakt dus de leiding heeft op 3 plaatsten een opening. Onderkasten van de Deuren in huis kelderdeur woonkamerdeur opgezet door het vocht. Vloerbedekking van de trap stinkt door de ontlasting die er in is getrokken.

Bij de laatste keer is geconstateerd dat door reggefiber een leiding dwars door mijn riool is geschoten. Veel zand is onder het terras weggespoeld omdat de leiding al een paar keer gespoten is door de verstopping. Geur in huis is niet meer te harden. Heb een mail gestuurd naar reggefiber nu even afwachten wat ze gaan doen. Want verwacht dat alles opgegraven moet worden leiding 2 zijden gerepareerd moet worden en sierbestrating later weer er nieuw in.

Schade vergoeding voor de tijd dat ik er mee bezig ben geweest. Geld terug voor 3 nieuwe deuren en vloerbedekking trap.en gemaakt kostten 350.00 tot nu toe.

Offerte die ik laat opmaken moet worden vergoed voor vervangen van de leiding en kijk gaten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 17 mei 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte heer Ballast,

Ik zie dat u vanochtend contact heeft gehad met mijn collega Joost. Inmiddels hebben wij uw e-mail ontvangen met daarin de omschrijving en de foto's van de schade. Ik stuur dit direct door naar onze schade afdeling.

Zij zullen dit in behandeling nemen en u informeren over de verdere afhandeling.

Joanne Baan
Afdeling Klachten

Reactie van de melder van de klacht Victor78

1 jaar geleden - Zie graag zsm een oplossing heb alles los liggen. Schoenenkast Schoenenkast gevolg van de schade heb ik ook nog. Ook verwoest door de overstroming

Alle klachten die gemeld zijn door Victor78