Klacht: Glasvezel aansluiting word na 1 jaar opgezegd omdat ze niet kunnen leveren?

op 03 december 2012 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Na zowat een jaar wachten en de nodige klachten over van alles wat misgaat krijg ik zonder enig overleg een brief dat edutel / onsbrabantnet het contract opzegd per 31-12-2012.

Dit omdat ze zelf van mening zijn niet te kunnen leveren wat ik wil hebben van ze: een aansluiting die werkt zoals is afgesproken, en waar ik al enige tijd voor betaal!

Nu is het zelfs zo mooi dat kortingen welke ik afgelopen jaar zou ontvangen nog steeds niet zijn voldaan… maar daar hoor ik ze niet meer over.

Iedereen die hierover meer wil weten mag/kan me tussen 12.00 – 20.00u bellen op het nummer 040-8416859. Dit nummer is NIET bereikbaar voor de firma onsbrabantnet!!

Volledige terugbetaling wegens wanprestatie

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 14 mei 2013 om 09:07 geantwoord

Geen klant meer

Reactie van de melder van de klacht SimBox.NL

4 jaren geleden - OBN sluit deze melding zonder iets op te lossen, dit met de melding 'Geen klant meer' dat dit geen oplossing is op welke wijze ook leest u in de klacht zelf. wel makkelijk om zo de stats te verzieken, want opgelost is het niet!

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Onsbrabantnet beoordeeld.

Heeft op 11 oktober 2017 om 11:41 geantwoord

Dit is wel heel erg simpel, zie ook geen enkele oplossing. nog steeds niets

Alle klachten die gemeld zijn door SimBox.NL