Klacht: Glasvezel

op 25 mei 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is mij bij een verhuizing een glasvezel
pakket verkocht per 1/04/2021 . Omdat ik ook een woonschip woon moest ik zelf wat aanpassing doen . Gedaan . Kosten voor mijzelf . Toen ze het modem gingen plaatsen kwamen ze er achter dat de gehele laswerken nog niet waren uitgevoerd van de gehele wijk . Waarop ik nu op een geheel niet werkend nood pakket zit . En de aansluiting pas 31/12/2021 plaats vind . Verder bij KPN geen gehoor meer van mij klacht . Of hoe nu verder .

Gewenste Oplossing:

Dat ik netjes te woord wordt verstaan om te kijken of ikgeen koper pakket kan krijgen . uberhaupt een gesprek van hoe of wat . KPN had mij nooit een glasvezelpakket mogen aanbieden .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 25 mei 2021 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brussel,

Wat vervelend om te lezen dat u een glasvezel abonnement afgesloten heeft terwijl ons netwerk nog niet aanwezig is. Vanuit KPN NetwerkNL hebben wij geen inzichten in het kopernetwerk en abonnementen. Ik raad u aan om u te wenden richting uw service provider KPN. KPN is namelijk de netwerkbeheerder van het kopernetwerk. Zij zijn te bereiken op 0800 0402.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Laïla
Klachtenteam KPN NetwerkNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mirel 68