Klacht: bazig overheersend

exactron op 20 januari 2012 over GKB in de categorie Overlast

Ik heb me laten informeren over schuldhulpverlening.
Deze mevrouw was brutaal,overheersend en lakoniek over mijn verhaal.
Een dag na het gesprek belt ze mij op met de boodschap dat ik nu voor 5 uur moest beslissen.
Dat wilde ik eerst overleggen met de familie,er zitten nogal wat haken en ogen aan,je mag geen auto bezitten[hoe dan te werken ?]En je mag alleen in loondienst werken,[op mn 48e], en niet voor jezelf beginnen.
Verder zit ik er 4 jaar aan vast.Dus ik had nogal wat vragen.
Van haar kant hoorde ik alleen maar ,;ik wil dit en je moet dat,de tonage was zo vreselijk dat ik er zenuwachtig van werd.Mede doordat ik me beschaafd moest blijven opstellen,want zo ben ik opgevoed,respect voor het individu.Op een gegeven moment zei ik ,U kunt toch niet op zon toon tegen mij praten,het is werkelijk onwaarschijnlijk de laatste keer dat iemand zo tegen me sprak was een keer in een discussie en van een familielid,iemand die je kent.
In ieder geval hoef ik me deze toon niet te laten welgevallen,door niemand niet,en zeker niet van iemand die ook maar in loondienst is.Ik wil dus iemand anders spreken daar ,iemand die op een normale wijze met mij converseert.
Had ik het maar opgenomen ….
Dus ik heb ernstige twijfels over het feit dat ik hier VIERRRR jaar aan vast zit. Voor de afspraak moest ik NEGEN weken wachten ,ook zoiets,werd ook niet over gesproken.

Een vriendelijk integer iemand spreken bij het GKB.

Alle klachten die gemeld zijn door