Klacht: Giftcard werkt niet en klantenservice onbereikbaar

op 08 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Een maand geleden een giftcard gekregen. Wilde deze in de winkel gebruiken en kreeg bij de kassa te horen dat giftcards niet in de winkel kunnen worden gebruikt maar alleen online. Begreep daar helemaal niets van. Het is toch dezelfde organisatie. Maar goed, toen maar thuis geprobeerd iets online te bestellen met de giftcard maar wat blijkt, deze werkt online niet en krijg alleen maar foutmeldingen. Deze week wel 10 keer geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice, maar elke keer na 10 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Heb vervolgens een e-mail gestuurd en nu 5 dagen later nog geen enkele reactie gehad.

Een zeer teleurstellende ervaring met een merk zoals Tommy Hilfiger waar je wel wat van mag verwachten. Service bieden ze niet meer en ze maken het hun klant nu wel heel makkelijk om niets meer van het te kopen! Hierdoor ben ik heel wat kledingstukken misgelopen in de sale!

Ervoor zorgen dat ze telefonisch bereikbaar zijn. Reageren op e-mails die vanuit hun eigen site worden verstuurd. Ervoor zorgen dat giftcards worden geaccepteerd op de site en in de winkels. En voor mij persoonlijk een tegemoetkoming in de vorm van bijvoorbeeld kortingsbonnen waarmee ik 50% korting kan krijgen op alle kledingstukken, dus ook die niet in de sale zijn!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam Sam