Klacht: Gift for you mini High Tea voor twee

op 30 juni 2017 over GiftForYou in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb een Gift for you pasje gekregen met een tijdslimiet erop van één jaar. Het afgelopen jaar hebben wij er geen gebruik van kunnen maken om allerlei redenen. Ik heb Gift for you gemaild en zij hebben teruggemaild met een coulanceregeling. Je moet dan direct € 5,- overmaken dan verlengen zij jouw gift for you card weer met een jaar. Ik vind dit niet kunnen. Daarna heb ik Gift for you gebeld. Dit besproken. Als ik het niet doe vervalt de € 25,00 die op het pasje staat. Hoe snel wil je geld verdienen. Ik heb dus die € 5,- betaald. Mij doen ze echt geen plezier meer met een Gift for You card.

Ik zou een coulance regeling treffen. Door te zeggen wij kunnen een half jaar uw pasje verlengen zonder kosten mocht u er niets meegedaan hebben dan is dat uw verantwoordelijkheid.het is toch niet goed om de klant direct € 5,- te laten betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftForYou over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GiftForYou in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door diamant1