Klacht: Gierige porties

op 19 september 2017 over Eazie in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag,

Al langere tijd eet ik bij de Eazie naast station Leiden. Sindsdien de beroemde mevrouw de kassa draait + de porties vult heb ik echt geen zin meer om naar die Eazie te gaan. Ze schept heel weinig, en iedere keer wanneer ik om korting vraag met mijn Human app (iedere 30 minuten bewegen € 1,- korting) zegt ze volgende keer. Ze weet dondersgoed hoe het werkt, maar ze durft geen korting te geven. Mede door de bovenstaande heb ik besloten om nooit meer hier te eten!

Gewenste Oplossing:

Niet gierig doen en normaal scheppen. De volgende keren de korting van Human app gewoon toepassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eazie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bdul