Klacht: Gids laatste 2 weken niet ontvangen

op 30 april 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontvang gids niet meer

Gewenste Oplossing:

Als ik de gids weer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Veronica Magazine over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 02 mei 2016 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tammer,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Veronica Magazine al twee weken niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij zien dat het abonnement in goed orde is en dat beide edities naar u zijn verzonden. Wij gaan de laatste editie naar u toesturen, u ontvangt deze morgen. De editie van de week ervoor, hebben wij gecompenseerd door uw abonnement met één editie te verlengen.

Mocht het nogmaals gebeuren, laat u het ons dan weten? In dat geval moet er contact op worden genomen met PostNL.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door hjwm tammer