Klacht: GFT bak niet geleegd

op 14 september 2016 over Reinigingsdienst RD4 in de categorie Schoonmaakbedrijven

In mijn GFT bak zat alleen groenafval en etensresten en kreeg een kaartje dat ie niet geleegd is omdat mijn bak vervuild zou zijn. Na telefonisch contact met de klantenservice zeer onproffesioneel te woord gestaan dat er toch echt plastic of metaal in zou zitten. Ik heb de hele bak geleegd om te kijken of er iets in zat en niets kunnen vinden. Rd4 blijft de schuld in mijn schoenen stoppen en weigert de bak te legen. Krijg eerder de indruk dat de werklui geen zin hadden om op deze warme zomerdag GFT te legen of dat de detector niet werkt want er hingen behoorlijk wat briefjes in onze wijk aan de bakken. Nu zitten wij met een stinkbak die vol maden zit en we mogen 14 dagen wachten. Hier ben ik niet blij mee.

Als RD4 een oplossing bied. Hieronder versta ik kom zelf inhoud bak controleren. Is ie goed dan toch legen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reinigingsdienst RD4

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reinigingsdienst RD4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door packenvero