Klacht: Gezichtmaskers lang over datum!

op 01 december 2016 over De Tuinen in de categorie Drogisterijen

3 weken geleden heb ik bij De Tuinen (Holland & Barett) 4 gezichtsmaskers gekocht, van het merk Montagne Jeunesse. Eenmaal thuis aangekomen samen met mijn vriendin de maskers aangebracht. Na een paar minuten begon het heel erg te branden en heb ik besloten om de maskers af te wassen. (dit is eerder nooit voorgekomen) Mijn vriendin had de maskers wat langer laten zitten, maar toch ook besloten om het eerder van haar gezicht te halen. Eenmaal afgewassen bleek dat onze gezichten helemaal beschadigd en opgezwollen waren. De volgende dag waren er nog steeds plekken van zichtbaar. De volgende dag hebben we de maskers teruggebracht naar de winkel en het verhaal uitgelegd. De medewerker gaf aan dat het aan het type soort masker kon liggen dat het te sterk was voor onze huidtype. Zij had ons andere geadviseerd. Vervolgens hebben wij deze omgeruild voor vier andere. Weer opgesmeerd later, en opnieuw het zelfde resultaat. Nu nog heb ik vlekken in mijn gezicht overgehouden van dit masker. Een aantal dagen later kijk ik op de 2 overgebleven maskers en wat blijkt tot mijn verbazig: ze zijn al lang over datum!!! De ene al op 18-07-2016 en de andere 26-02-2016. Dit verklaard alles! Schandalig dat dit bij een natuur- en verzorgingswinkel verkocht kan worden!!!

Ik verwacht dat dit recht gezet gaat worden, en ik verwacht ook een schade vergoeding hiervoor!!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Tuinen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dari Keiani