Klacht: Gewoon niet komen opdagen

op 12 juli 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Na een maand van tevoren al een afspraak te hebben gemaakt voor het aansluiten van een kastje tbv KPN glasvezel (ik werd zelf hiervoor gebeld), zat er iemand op de dag van de afspraak te wachten tot de monteur kwam. Deze kwam niet, en had ook niets van zich laten horen.
Bij navraag Reggefiber “klantenservice” was het enige wat men kon doen:
Een melding maken zodat er iemand alsnog telefonisch contact zou opnemen.
Niemand nam contact op. Ook de dag daarna niet.
Zelf maar eens gebeld, en het enige wat de klantenservice kon doen was met zeer onvriendelijke woorden de melding nogmaals in het “systeem” zetten.
De manier waarop ik telefonisch te woord ben gestaan vind ik onacceptabel, aangezien ik een normale vraag heb gesteld. Ook moet ik maar afwachten of er iemand nog contact op zou kunnen nemen, of niet. Klantenservice zegt niets anders te kunnen doen dan voor de tweede maal een melding in het systeem te zetten zodat de aannemer het misschien…kan lezen…

Iets meer klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn. Als men (de aannemer iov Regefiber?) ergens niet op komt dagen, en ook niets van zich laat horen, kan een bedrijf dat aanspreekpunt voor klanten is niet zomaar doen alsof men niets anders kan doen dan een melding maken en het er dan bij laten. En dat op een zeer onvriendelijke, snauwerige manier, bah!
Installatie van KPN is afhankelijk van de plaatsing van het kastje. Als dat er niet is, hoeft KPN ook niet te installeren. Intussen is er geen telefoon en geen internetverbinding, ook hiervoor heeft Reggefiber klantenservice geen enkel begrip getoond.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 juli 2012 om 15:16 geantwoord

Deze situatie is onder aandacht gebracht bij de aannemer. Er wordt contact opgenomen met de klant om een afspraak te maken om langs te komen.
Wij gaan er dan ook vanuit dat de klant op zeer korte termijn wordt aangesloten.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door LizetteRos