Klacht: gewoon niet aan de deur gekome

bojco op 26 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 13 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Roy, Allereerst excuses voor de late opvolging van uw klacht. Ik zie op de Duitse track & trace dat uw pakket in eerste instantie niet bezorgd kon worden doordat de ontvanger onbekend was (Thu, 18.12.2014 15:41 h -- The...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 26 december 2014

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van pakketten door DHL, waarbij de koerier niet aan de deur kwam. Dit heeft geleid tot frustratie, en de klant heeft besloten geen bestellingen meer te plaatsen bij winkels die met DHL samenwerken. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

ik zou me paket krijge maar ze kome gewoon niet aan de deur heb meteen ook de winkel gebeld wa ik bestelt had nee ik zal of wil geen pakket meer van dhl dit is nu al de zoveelze keer hoe raak men klante kwijt ja op zoon manier en de geen die verkoop is de dupe bestel nu alleen nog maar bij winkels die niet met dhl een contrak hebben zoo ken men niet met klante om gaan

Gewenste Oplossing:

ben ik al door ik een andere leefransier heb zonde voor de winkels die met dhl werke bij ons nooit meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2015 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roy,

Allereerst excuses voor de late opvolging van uw klacht.

Ik zie op de Duitse track & trace dat uw pakket in eerste instantie niet bezorgd kon worden doordat de ontvanger onbekend was (Thu, 18.12.2014 15:41 h -- The recipient is unknown), maar dat het op de 23e is geleverd (Tue, 23.12.2014 13:48 h -- The shipment has been successfully delivered)? Is de klacht hiermee voor u opgelost?

Indien u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Mogelijk is het pakket dan retour gegaan of is er iets anders aan de hand. De verzender kan dit verder voor u uitzoeken en ervoor zorgen dat u alsnog uw bestelling geleverd krijgt.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM