Mijn Klacht:
ik zou me paket krijge maar ze kome gewoon niet aan de deur heb meteen ook de winkel gebeld wa ik bestelt had nee ik zal of wil geen pakket meer van dhl dit is nu al de zoveelze keer hoe raak men klante kwijt ja op zoon manier en de geen die verkoop is de dupe bestel nu alleen nog maar bij winkels die niet met dhl een contrak hebben zoo ken men niet met klante om gaan
Gewenste Oplossing:
ben ik al door ik een andere leefransier heb zonde voor de winkels die met dhl werke bij ons nooit meer

