Klacht: Gewonnen vakantieveiling hotelovernachting Fletcher

op 03 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goede middag,

2 juli jl hebben we meegedaan met het bieden op een hotelovernachting via vakantieveiling.nl daarmee boden we steeds op een hotelovernachting met ontbijt en een vrij te kiezen hotel.
Er waren die middag en avond veel storingen op deze site.
Toen we tenslotte een veiling hadden gewonnen(heel blij
natuurlijk)hebben we het bedrag dezelfde avond nog overgemaakt daarna kregen we logisch de waardebon deze
gingen we downloaden wat schertst onze grote verbazing nu ging het ineens over een hotel ZONDER ontbijt en ZONDER vrije keuze??!!(komt dat nu door zo’n storing??)
De volgende dag vandaag dus heb ik er meteen over gebeld en mijn klacht bij de telefoniste neergelegd die zag inderdaad dat we steeds hadden geboden op het vrij te kiezen hotel met ontbijt behalve die ene keer.
Terwijl we ze juist steeds hebben “afgewacht”tot de gewilde veiling weer begon.
We snappen er niks meer van en “durven”nu geen meerdere veilingen mee te doen.
We zoeken nm. nog een keer voor twee in ons gezin een hotelovernachting en kaartjes voor ouwehand.

We zijn weer helemaal tevreden als we de goede waardebonnen krijgen voor uiteraard hetzelfde bedrag.

Mvg Mira

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door november68