Klacht: Gewonnen tickets Walibi

op 02 oktober 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste

Mijn naam is Jens André.
Ik heb blijkbaar op 9 juli 2 tickets gewonnen voor Walibi op vakantieveilingen.nl.
Ik had echter nooit de bedoeling gehad om deze effectief te winnen, ik wou gewoon eens kijken wat de website juist inhield en ineens had ik gewonnen en moest ik betalen.
Bovendien had ik ooit nog eens iets gekocht voor 1 euro ( een gitaarcursus ), maar deze heb ik nooit gekregen.
Ik heb dat daarna dus een beetje uit het oog verloren, omdat ik een maand in Afrika heb gezeten ondertussen en ik heb er niet meer bij stilgestaan.
Bij mij terugkomt zag ik echter dat er aanmaningen waren verstuurd van meer dan 50 euro bovenop het oorspronkelijke bedrag en dat ik dit moest betalen.
Ik vind dit echt wel niet kunnen, het was misschien fout van mij om mee te doen met iets dat ik niet echt wou, maar ik kan mij niet inbeelden dat ik de eerste ben die zoiets voor heeft met dit bedrijf.
Het betreffende bedrag ga ik ook niet betalen, het lijkt hier meer om een boete te gaan dan om een effectieve prijs die je zou gewonnen hebben, ik vind dat allemaal maar heel raar.
Uiteraard snap ik dat jullie je werk moeten doen, maar ik vind het belachelijk dat dit zo aansleept.
Ik ga met de beste wil van de wereld niet betalen voor iets dat ik eigenlijk niet wil en zeker nu niet meer.
Ik hoop ook echt uit de grond van mijn hart dat het hiermee afgerond is, maar ik vrees ervoor om eerlijk te zijn.

Met vriendelijke groeten.

Ik begrijp volkomen dat jullie een bedrijf zijn, die ook gewoon wist willen maken dat is de normale gang van zaken. Ik vind het echter wel niet kunnen dat gewonnen biedingen niet meer kunnen geannuleerd worden. Het is de eerste keer dat ik zoiets voor heb en ik ben daar niet bepaald gelukkig door. Bovendien is het nu in handen van een andere service, die niet echt antwoord geven op mijn vragen.
Qua klantvriendelijkheid kan dat toch wel wat beter moet ik zeggen.
Ik hoop dat we samen een regeling kunnen treffen.
Groeten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:35 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat uw betaling bij het incassobureau ligt.

Echter, bij het aanmaken van een profiel op VakantieVeilingen gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Als hoogste bieder bent u verplicht het geboden bedrag te betalen. Annuleren is niet mogelijk tenzij dit duidelijk staat aangegeven onder Voorwaarden & bijzonderheden.

Wij nemen contact met u op per email voor een alternatief ook betreft de veiling van de gitaarcursus. Wij adviseren u in de toekomst om ook contact op te nemen met onze klantendienst om direct tot een oplossing te komen.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Mrjens5367