Klacht: Gewonnen prijs niet meer voorradig

op 29 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

op 26 juli jl heb Ik een Armani dames horloge gewonnen en na mij is dit horloge nog zeker 3 keer geveild, na 2 dagen krijg ik een mail dat het betreffende horloge er niet meer is en ik mijn geld terug krijg.
Maar dat wil ik niet ik wil het horloge !!!

Ook heb ik de aan vakantieveilingen notaris gebeld, maar ik kreeg te horen dat die op vakantie was.
Op mijn vraag wie dan vakantieveilingen controleert kon men mij geen antwoordt geven.

Ik wil gewoon het horloge dat ik gewonnen en betaald heb , en als men het niet meer op voorraad heeft dan gaat men het maar kopen bij de juwelier

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 juli 2016 om 13:59 geantwoord

Beste meneer Weemering,

Wat fijn dat ik u zojuist telefonisch heb kunnen contacteren. Zoals ik aangaf vinden wij het als VakantieVeilingen.nl zeer spijtig dat het product niet meer voorraadig is. Daarom hebben wij u het volledige bedrag weer teruggestort. Het is begrijpelijk dat u niet akkoord wilt gaan met een promotiecode aangezien u het horloge wilt ontvangen, maar wij kunnen deze momenteel niet aan u leveren. Graag willen wij wel uw gegevens noteren zodat wij wellicht bij eventuele retourneringen van het horloge dit aan u kunnen leveren. Helaas is hier uiteraard geen garantie voor mogelijk, maar wij zullen ons best voor u doen.

Zodra wij hier een terugkoppeling over ontvangen laten wij dit gelijk per email weten.

Jeanne-Marie
Webcare VakantieVeilingen

Heeft op 29 juli 2016 om 16:37 geantwoord

Mijn inziens is mijn klacht nog niet opgelost.
Er wordt wel een optie geboden, maar dan moet dit wel werken natuurlijk

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 maanden geleden - Beste heer/ mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij doen onze uiterste best om u op de hoogte te stellen mocht er sprake zijn van een retournering. Wij begrijpen dat uw klacht niet opgelost is, maar meer dan ons best doen kunnen wij helaas niet doen. Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Weemering